I høst er Lillesand folkebibliotek et av 67 bibliotek som deltar i prosjektet «Beste norske 2018-2020». Dette er et prosjekt i regi av Lom folkebibliotek der de har invitert fire av landets fremste litteraturkritikere til å kåre de 15 beste norske skjønnlitterære bøkene fra 2018 til 2020. Les mer her «Beste norske 2018-2020»

Med utgangspunkt i dette prosjektet vil vi invitere deg til å bli med på en lesekonkurranse.

Les en eller flere av de 15 bøkene på «Beste norske-lista», og bli med i trekningen av et gavekort på 500,- kr. gitt av Hotel Norge Lillesand.

Hent lesekort på biblioteket – skriv inn boktittel – gi boka ditt terningkast – skriv inn navn og telefonnummer/epostadresse – legg lesekortet i boksen

Hvert lesekort teller som et lodd – jo flere lesekort – jo større sjanse til å vinne

Vi trekker ut en heldig vinner 15. desember.

Premien er sponset av Hotell Norge Lillesand