Strikke-kafé

Velkommen til strikke-kafé på Lillesand folkebibliotek På strikke-kafeen er alle velkomne. Om du nettopp har begynt å strikke, vil lære å strikke, eller er en erfaren strikker, spiller ingen rolle. På strikke-kafeen lærer vi av hverandre, utveksler erfaringer, og kanskje lærer vi noen ny teknikker. Ta med deg pinner og garn, og kom da vel!

Språkkafé på Lillesand frivilligsentral

Et tilbud til deg som snakker litt norsk, og ønsker å bli enda bedre Et samarbeid mellom Lillesand folkebibliotek og Lillesand frivilligsentral

Billedbokstund for de yngste

Vi leser en bok - ser en kortfilm og etterpå er det en liten aktivitet i barneavdelingen