Piratforestilling med Piratbukta

oktober 19 @ 14:00 - 15:00

pirat

Velkommen til Piratforestilling med Piratbukta lørdag 19. oktober kl. 14.00. «Kom, la oss finne skatten!» med piratene Madam Muskel og Karsten Krutt. Madam Muskel er verdens verste masepirat, syns Karsten Krutt. Karsten Krutt er verdens mest udugelige pirat, sier Madam Muskel. Og begge leter de etter den store skatten. Men selv om skattekista dukker opp er ikke lykken gjort, for hvordan skal de bli kvitt Kaptein Knokkels forbannelse som hviler over Piratbukta? En halvtimes piratshow med mye sang og musikk, sabelhugg, samt det pirater frykter aller mest, nemlig å gå planken … Det er gratis, men begrenset plasser, fribilletter må hentes på biblioteket på forhånd fra og med mandag 7. oktober. Passer for barn over 3 år. Velkommen!

oktober 19