Gulrotaksjonen: Hagbarts fortryllende show

september 6 @ 10:00 - 11:00

Hagbart

For å feire Gulrotaksjonen for i år, blir alle barnehager/klasser som har deltatt invitert til forestilling fra Hesteskoen teater og musikk: Hagbarts fortryllende show! Her er det begrenset plass, og det er førstemann til mølla. Vinnere av gulrotaksjonen blir prioritert. Det blir servert gulrotkake og utdeling av premie. Alle barn får en gulrot-buttons for å ha deltatt.

Hagbart er en søt og snill klovn som liker at alle smiler. Han har lært å trylle av mamma, men som oftest trenger han litt hjelp fra publikum (spesielt barna) for å få det til. Det er lagt opp til høy grad av publikumsinvolvering i showene, og de er selvsagt tilsatt en god porsjon humor. Hagbart spiller også gitar og synger, og tar mer enn gjerne en trall eller to under showene sine.

For påmelding til Gulrotavslutningen meld barnehagen/klassen på e-post til biblioteket@lillesand.kommune.no. Skriv navn på barnehage/klasse og antall barn.

Frist for innsending av gulrotbidragene er fredag 30. august.
Send mail med bilde + linjal av gulroten til biblioteket@lillesand.kommune.no
Det blir premie sponset av Lillesand Sparebanken Sør på 1000,- til lengste gulrot og 500,- til rareste gulrot. Altså to kategorier.

gulrotaksjon

september 6